دکتر ایمان درخشی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه شد.

 

آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه برگزار شد. به گزارش اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه؛ طی مراسمی با حضور دکتر مردافکن معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی، دکتر شرفی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری و جمعی از مدیران و پرسنل سازمان فرهنگی شهرداری از زحمات حاج حسین جلیلی تجلیل و دکتر ایمان درخشی بعنوان رئیس جدید معارفه گردید.

برپایه این گزارش؛ در این جلسه، دکتر مردافکن ضمن تقدیر از زحمات حاج حسین جلیلی، نقش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را در رقم خوردن اتفاقات فرهنگی و اجتماعی شهر کلیدی بر شمرد و عملکرد این حوزه را از مهمترین کارکردهای شهرداری در بیان خدمات عنوان کرد. وی به سوابق و تجربیات دکتر درخشی اشاره کرد و گفت: برنامه های مدونی در سند چشم انداز شهرداری برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمده که انتظار می رود در راستای تحقق آن اقدام شود. حاج حسین جلیلی نیز در این جلسه با تشکر از زحمات مجموعه ی حوزه های مختلف سازمان در دوران مدیریتش خاطرنشان ساخت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نمود گسترده ای در کل شهر ایفا کرده که باعث جلب نظر مساعد دستگاه های مختلف و دغدغه مندان حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهر شده است. وی افزود: اگر اتفاقی از سوی سازمان در شهر افتاده قطعاً مرهون زحمات و تعامل مدیران و پرسنل این حوزه بوده و امیدواریم استمرار یابد.

دکتر ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: از حُسن اعتماد آقای دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه کمال سپاس را دارم و به آقای جلیلی و پرسنل محترم سازمان خداقوت عرض می کنم. امیدوارم بتوانم با حمایت شهردار و اعضای محترم شورای شهر کرمانشاه به خلق اتفاقات بزرگ در کرمانشاه مبادرت بورزیم. وی گفت: شهر کرمانشاه از توپوگرافی خاص فرهنگی برخوردار است که مستلزم کار کارشناسی و دقیق در حوزه فرهنگی و اجتماعی می باشد. درخشی خاطرنشان ساخت: این سازمان محل رقم زدن اتفاقات بزرگ بوده و هست که کسب برندهای جهانی نظیر کرمانشاه شهر خلاق خوراک و کرمانشاه پایتخت نوروز از این قبیل است. شایان ذکر است؛ در ادامه تعدادی از مدیران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا