بیش از هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف و توقیف شد

هفت هزار و ۱۲۵ لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان‌ قصرشیرین طی ۲ مرحله از چندین دستگاه کامیون و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

 به گزارش تیراژ نیوز فرمانده انتظامی قصرشیرین  افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین طی ۲۴ ساعت گذشته در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی حین کنترل پایانه مرزی خسروی و محورهای مواصلاتی به چند دستگاه کامیون و موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آنها را متوقف کردند.

سرهنگ «ایمان مرادی» در بازرسی های صورت گرفته از وسایل توقیفی در مجموع سه هزار و ۹۲۵ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه چند دستگاه وسیله نقلیه توقیف و پرونده هایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به به مراجع قضایی ارسال شد.

وی اظهار کرد: همچنین روز یکشنبه هفته جاری با تلاش ماموران پلیس آگاهی، پاسگاه انتظامی آقابرار و یگان امداد شهرستان قصرشیرین و طی سه عملیات جداگانه در مجموع سه هزار و ۲۰۰لیتر انواع سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین ادامه داد: در رابطه با کشفیات روز یکشنبه، ۶ دستگاه موتور سیکلت توقیف و چهار نفر دستگیر شدند که ارزش این کشفیات ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی از برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت خبر داد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا