فرماندار کرمانشاه در گفت وگوی اختصاصی با تیراژ نیوز :
فرمانداری یار دوازدهم شورای شهر نیست /هیچ شانی به جز نوکری مردم نمیشناسیم.

 

تیراژ نیوز _ کرمانشاه محمد رضا آمویی درخصوص اظهار نظر یکی از اعضاء شورای شهر پیرامون غیر قانونی بودن انتخاب رییس شورای شهر گفت : انتخاب رییس شورا طبق قانون انجام شده و بعد از آن هیئت رییسه نیز انتخاب شده اند و آقایان در چند جلسه نیزحضور داشته اند لذا پرسه کاملا قانونی است .

فرماندار کرمانشاه گفت: متاسفانه در چند روز گذشته لوایح و کارهای مردم بخاطر عدم تشکیل جلسات شورا معطل مانده است لذا در ابتدا از همه اعضاء شورای شهر کرمانشاه برادرانه درخواست میکنم هر چه سریعتر به مشکلات و دغدغه های مردم رسیدگی کنند در غیر اینصورت نگاه بدبینانه مردم به مجموعه شورای شهر تنها حاصل اختلافات خواهد بود .
وی پیرامون سلب عضویت ها در شورای شهر کرمانشاه گفت : نامه سلب عضویت سه تن از اعضاء شورای شهر در حال حاضر در هیئت نظارت استان مانده است و تاکنون هیچ ابلاغی به دست ما نرسیده است و ما هم چنان منتظر نظر هیئت حل اختلاف استان هستیم .
وی افزود : در روزهای گذشته سید حجت اجاق نیز سلب عضویت شدند که نامه ایشان از طریق استانداری به فرمانداری ابلاغ شد و ما نیز نامه عدم حضور ایشان در جلسات شورا را به عزیزان در شورای شهر ابلاغ کردیم وبا برگزاری اولین جلسه شورا مراسم تحلیف طبق قانون بایستی انجام شود و اگر سید حجت اجاق اعتراضی دارند میبایست از مراجع قانونی اقدام کنند ،ودر این مورد نیز عضو علی البدل دیگر شورا علی فتاحی طهنه به شورا اضافه خواهند شد .
وی هم چنان تصریح کرد : اعاده دادرسی پرونده کامبیز غلامی در دیوان پذیرفته شده است که میبایست در شعبه هم عرض مجدد رسیدگی شود واین بدان معنی نیست که ایشان برای برگشت به شورا تایید گرفته باشند بلکه روند رسیدگی به پرونده قضایی خود را دنبال می کنند .

آمویی در پایان گفت : فرمانداری مماشاتی در زمینه خدمت به مردم با شورا ندارد ،و هرگز یار دوازدهم شورای شهر نیست بلکه شان و جایگاهی بالاتر از خدمت به مردم نمیشناسیم لذا در پایان مجدد از همه اعضاء شورای شهر درخواست میکنم که به لوایح مردم رسیدگی کنند و اختلافات باعث بدبینی مردم نشود .

 

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا