استاندار تهران:
تدین حرفه‌ای تهدیدی بزرگ برای جامعه اسلامی است

تهران بزرگ -تیراژ نیوز – استاندار تهران با بیان اینکه جامعه در حال درگیر شدن با یک تدین حرفه‌ای است، گفت: این یک آسیب و تهدید بزرگ است که باید همه نخبگان و علما با اصلاح مسیر، راه را بر آن ببندند.

به گزارش خبرنگارتیراژ نیوز ، علیرضا فخاری روز دوشنبه در نهمین اجلاسیه شورای فرهنگ عمومی و توسعه قرآنی استان تهران افزود: برای عبور از ابن تهدید باید در آرمان‌ها نمانیم و درجا نزنیم بلکه تحرک، نوآوری و خلاقیت برای جلب نظر نسل جوان و نوجوان داشته باشیم.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: برای رویدادهای پیش رو نیاز به سرمایه اجتماعی داریم و مردم مهمترین این سرمایه هستند که باید اعتماد آنها را در همه عرصه‌ها جلب کنیم.

فخاری یادآور شد: همه اقتدار نظام اسلامی به اراده و قدرت مردم است و باید این سرمایه اجتماعی مهم را حفظحرد و برای بدست آوردن اعتماد مردم همه پای کار باشیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نظام برنامه ریزی برای همه امور لازم است، اضافه کرد: این مهم ضمانت اجرای برنامه‌های و نقطه قوت و استحکام نظام و انقلاب اسلامی است.

به گفته وی، یکی از مهمترین نقاط قوت انقلاب، تثبیت باورهاست که از آن فرهنگ زائیده شده و شخصیت‌های فرهنگی شکل می‌گیرند لذا باید باروها و هنجارهای مورد قبول را ترویج داده و به مقابله با هجمه‌های دشمنان بپردازیم.

فخاری بر سه اصل محوری مردمی سازی، ایجاد و خلق جریان‌های نوپدید و نوآوری تاکید کرد و گفت: رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به خودباوری و تکیه بر امکانات و ابزار موجود دارد و اگر اقدام نوباورانه در مقابل تهدیدات و هجمه‌ها نداشته باشیم عرصه را باخته و شکست خودره‌ایم.

وی اضافه کرد: در جنگ نامتقارن باید با تکیه بر داشته‌های خود به هدف بزنیم و اگر تلاش مان معطوف به توانمندی باشد حتما پیروز خواهیم شد.

استاندار تهران ادامه داد: در حوزه فرهنگی هم اگر برنامه ریزی توم با جذابیت برای اقشار مختلف نباشد بازنده‌ایم لذا در این بخش هم باید متناسب با شرایط برنامه ریزی کرده و کار کنیم.

 

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا