وزیر کشور:
به مردم سالاری دینی افتخار می‌کنیم/ وتو آتش بس در غزه فضاحت تمدن غرب

تهران بزرگ – تیراژ نیو ز- وزیر کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم سالاری دینی، اخلاقی، انسانی و الهی شکل گرفته است، گفت: به این مردم سالاری افتخار می‌کنیم.

  احمد وحیدی روز سه‌شنبه در نشست تخصصی انتخابات ویژه مدیران و حراست دستگاه‌های اجرایی استان تهران که سالن همایش‌های در برج میلاد در حال برگزاری است، با بیان اینکه اکنون رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکایی‌ها دست به جنایت تاریخی در غزه زدند، افزود: تاریخ رژیم صهیونیستی با تروریسم شکل گرفته و همچنان با تروریسم به حیاتش ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: آمریکا به دروغ خود را کشور آزاد و انسان دوست به جهانیان معرفی می‌کند اما در غزه دست به جنایت تاریخی می‌زند و تاکنون بیش از ۲۰ هزار انسان بی گناه را کشته است.

وزیر کشور ادامه داد: مردم فلسطین در انتخابات به حماس رای داده‌اند اما اینها اعلام می‌کنند که حماس گروه تروریستی است، مگر همین حماس نبود که با برخورد خوب و انسان دوستانه خود اسیران رژیم صهیونیستی را آزاد کرد و همین اسیران پس از آزادی مُبلغ حماس شدند، شما چه کردید؟ شما تعدادی از کودکان و انسان‌های بی گناه را کشتید و خود را مدعی حقوق بشر معرفی می‌کنید.

وی خطاب به آمریکایی‌ها تاکید کرد: در نهایت تلاش می‌کنید آتش بس در غزه را وتو کنید تا همچنان در حال جنایت و کشتار انسان‌های بی دفاع باشید.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از مقتدر ترین و همچنین واقعی ترین انتخابات در کشورهای جهان متعلق به جمهوری اسلامی ایران است چرا که مبنای شکل گیری نظام اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی، اخلاقی، انسانی و الهی است.

وی یادآور شد: دیده‌ایم که در جریان انتقال قدرت در کشورها از جمله آمریکا چه دعوا و حاشیه‌های در دور گذشته میان ترامپ و بایدن ایجاد شد اما در جمهوری اسلامی این فرایند بر اساس اصول و منافع ملی انجام می‌شود.

وزیر کشور اضافه کرد: هر کسی که بدنبال ارزش های انقلاب است و ایران قوی می‌خواهد باید بدنبال مشارکت حداکثری باشد اما بهرحال افرادی هستند که تلاش می‌کنند مردم را از انتخابات مایوس کنند و با اقدمات خود منجر به صرف نظر کردن مردم از حق و فرصت انتخاب خودشان می‌شوند.

به گفته وی، هر کسی که می‌خواهد مردم را از صحنه انتخابات دور کند حتما طرفدار بازی در میدان دشمن است و مردم باید هوشیار و هوشمندانه در مقابل این تحرکات عمل کنند.

وحیدی در ادامه با اشاره به ترکیب هیات‌های اجرایی انتخابات، گفت: در هیات‌های اجرایی ۱۱ نفره، هشت نفر از معتمدین و در واقع خود مردم هستند و نظارت و اجرای انتخابات کاملا مردمی است.

به گفته وی، نظارت شورای نگهبان در دوره‌های گذشته هم بوده و به جز در دور اول در مابقی دوره‌ها نظارت شورای نگهبان وجود داشته اما برخی جریانات سیاسی تلاش دارند این فرایند نظارت و برگزاری انتخابات را زیر سوال ببرند.

وزیر کشور به موضوع مشارکت و جلب مشارکت حداکثری اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف اصلی مدیران باید تلاش برای جلب مشارکت حداکثری و دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات باشد.

وحیدی با بیان اینکه بهرحال دشمن بدنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات است، ادامه داد: رکن اصلی و مهم قدرت جمهوری اسلامی همین انتخابات است و باید برگزاری انتخابات در اوج امنیت و سلامت برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به قانون تبلیغات در انتخابات، گفت: در این قانون همه نامزدها می‌توانند بطور مساوی از کلیه امکانات و ظرفیت‌های عمومی استفاده کنند و ستاد انتخابات استان‌ها شکل گرفته و امکانات لازم را در اختیار کاندیداها قرار می‌دهد و داوطلبان دیگر نیاز به هزینه‌های تبلیغاتی سنگین ندارد همچنین رییس صدا و سیما نیز ۲۰۰ کانال تلویزیونی در سراسر کشور را برای تبلیغات نامزدها آماده کرده است.

وزیر کشور افزود: در این انتخابات داوطلبین با هر گرایش و جناحی حضور دارند و مردم در اسفندماه با حضور حماسی، آینده کشور را ترسیم خواهند کرد.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا