بازدید دانش آموزان منتخب کشور از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر

جمعی از دانش‌آموزان منتخب کارسوق ملی فراگیر پیشران نوآوری روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت حضوری و مجازی بازدید کردند.
کارسوق ملی فراگیر پیشران نوآوری یکی از کارسوق های جدید سازمان استعداد های درخشان است که این سازمان با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر و موسسه پرورش خلاقیت و نوآوری ایده ران، اقدام به برگزاری آن نموده است.
دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این کارسوق که از سراسر کشور حضور داشتند، در دوره‌های ۵ جلسه‌ای برخط و در حوزه‌های فناوری‌های نوظهور مانند هوش مصنوعی، زیست‌فناوری، اختراعات، فناوری فضایی، مهندسی انرژی، دیجیتال مارکتینگ و تفکر طراحی کسب‌و‌کار شرکت کردند. در پایان کارسوق، ۴۰ نفر از برگزیدگان نهایی، مجوز بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر را دریافت کردند.
از این ۴۰ نفر، ۱۱ نفر از دانش‌آموزان به همراه خانواده به صورت حضوری و ۲۹ نفر از آن‌ها به صورت مجازی و برخط از بخش‌های مختلف پارک بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا بخش‌های مختلف پارک به دانش‌آموزان معرفی گردید و سپس مسئولین مراکز سامسونگ، تیم فنی بازی کوئیز آف کینگز،  فینوا و شرکت سما آریا نیک برای دانش‌آموزان صحبت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا