شهادت رئیس جمهور ایران در پی سانحه هوایی

 

به گزارش تیراژ نیوز،  رئیسی که برای افتتاح سد قیز قلعه سی به آذربایجان شرقی رفته بود، در بازگشت از این سفر بر اثر سقوط هلی کوپتر حامل خود و همراهانش شهید شد.
آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.
سانحه حدود ساعت 13:30 روز گذشته در ارتفاعات ورزقان واقع در آذربایجان شرقی رخ داد ولی به دلیل صعب العبور بودن منطقه، مه آلود بود هوا ، سرما و بارندگی، عملیات جست و جو تا بامداد امروز به طول کشید و سرانجام امدادگران در حالی لاشه هلی کوپتر را پیدا کردند که متاسفانه هیچ کدام از سرنشینان آن زنده نمانده بودند.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و آقای مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا