سخنگوی حماس:
تهدید به ترور نشانه عجز اشغالگران است/ پاسخ هرگونه حماقت دشمن را می‌دهیم

 سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شهر قدس تاکید کرد: تهدیدهای رژیم صهیونیستی به ترور فرماندهان مقاومت بویژه تهدید مستقیم به ترور صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، ناشی از شکست، ناکامی، ناتوانی و ناامیدی اشغالگران است.

به گزارش تیراژ نیوز به نقل از ایرنا «محمد حماده»   درباره تهدیدهای جدید سران رژیم صهیونیستی علیه مقاومت افزود: رژیم صهیونیستی در مقابله با ملت فلسطین از اینکه نتوانسته است مقاومت را در کرانه باختری نابود کند، احساس ناتوانی و شکست می کند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی با درپیش گرفتن سیاست حذف و ترور نه تنها نتوانسته است، شعله مقاومت را خاموش کند بلکه برعکس هربار با اجرای چنین سیاستی مانند وضعیت مقاومت پس از ترور و شهادت شماری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دریافته است که مقاومت پرقدرت تر از پیش به مسیر خود ادامه داده است.

حماده گفت: مقاومت و فرماندهان آن در مقابل این تهدیدها هرگز نترسیده اند و با عزم و اراده مستحکم تر در این راه حرکت کرده اند.

وی بیان کرد: در ناتوانی و ناامیدی رژیم صهیونیستی همین کافی است که هربار برای نابود کردن مقاومت به همان ابزارها و شیوه های پیشین مانند ترور روی می آورد و هربار گمان می کند که می تواند از این طریق، مقاومت را نابود کند اما شکست می خورد.

سخنگوی حماس اظهار داشت: از این رو، رژیم صهیونیستی از اینکه نتوانسته است و نمی تواند خود را در نزد صهیونیست های اشغالگر، ارمغان آورنده امنیت و آسایش معرفی کند، احساس سرخوردگی و شکست می کند.

به گفته حماده، دشمن صهیونیستی همواره راهبرد ضربه زدن به مقاومت و تلاش برای ترور یا بازداشت مبارزان فلسطینی را در دنبال و با بکارگیری همه توانایی و امکانات خود تلاش کرد که مقاومت در کرانه باختری به قدرت کنونی خود دست نیابد، اما مقاومت با وجود همه اینها قدرتمند شد و به هر تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ داد و به هر یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس اشغالی واکنش نشان داد و اقدامات بیشتری را نیز برای آینده بشارت می دهد.

وی درباره تهدیدهای جدید سران رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین بویژه جنبش حماس تاکید کرد: در مقابل این تهدیدها نیز مقاومت همواره آماده است و این تهدیدها نمی تواند هیچ یک از فرماندهان مقاومت را بترساند زیرا آن ها وقتی وارد این مسیر شدند، همه ابعاد و پیامدها و در راس آن شهادت را به جان خریده اند و با علم به آن، وارد این مسیر شده اند.

حماده در پایان گفت: این تهدیدها نمی تواند تاثیری بر سرنوشت و ماموریت مقاومت داشته باشد؛ بویژه که مقاومت همواره آماده است درصورت ارتکاب هر حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی در حق یکی از فرماندهان، به شدت به این اقدام پاسخ دهد.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا