حمیدرضا خانمحمدی در سفر به استان خوزستان ؛
تجهیز مدارس در مناطق محروم خوزستان

به گزارش تیراژ نیو زبه نقل از  اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ؛ حمیدرضا خان محمدی، رئیس این سازمان وارد اهواز شد، و از چند واحد آموزشی در مناطق محروم شهرستان اهواز دیدن کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس کشور آمادگی کمک به تهیه و تجهیز مدارس در مناطق محروم اهواز و شهر‌های مختلف استان را دارد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به بازدید خود از مدارس اهواز افزود: در این بازدید مشکلات مدارس در مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع آن‌ها تلاش می‌کنیم.

۸۵۳ کلاس درس برای دانش آموزان خوزستان

حمیدرضا خان‌محمدی، در ادامه از برخی از مدارس نواحی چهارگانه در شهرستان اهواز بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران  با اشاره به هدف سفر خویش به خوزستان اظهار داشت:  هدف اول تقدیر و تشکر از خیرین به عنوان سرمایه های اصلی سازمان نوسازی می باشد، در استان خوزستان با مشارکت خیرین ۸۰درصد پروژها انجام می شود که در کشور بی‌نظیر است.

وی در ادامه افزود: با پیش بینی‌هایی که در منابع اعتباری انجام شده است در ۶ماهه دوم در دهه فجر ۸۵۳ کلاس درس به کلاس های استان خوزستان اضافه می شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس با اشاره به سفر ریس جمهور به استان خوزستان گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به استان خوزستان دارد‌. برای دو سال آینده اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان در حوزه مدرسه سازی مصوب کرده است.

خان محمدی به جایگاه استان خوزستان در زمینه آموزشی در مقایسه با دیگر استان ها اشاره کرد و گفت: در تحویلی‌های ۶ ماهه دوم استان خوزستان در رده سوم است.

بهره برداری  از 2 باب مدرسه در شهرستان اهواز 

مجتمع آموزشی شهدای شمخانی و دبستان 6 کلاسه کوی معین زاده در مساحت بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیر بنای یک هزار و ۵۰۰ متر مریع ساخته شده اند. مجتمع آموزشی شهدای شمخانی از محل اعتبارات ملی و مشارکت بنیاد برکت و موسسه خیریه شهدای شمخانی ساخته شده است. واحد آموزشی ۶ کلاسه کوی معین زاده اهواز نیز از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.

۱۸ واحد آموزشی دیگر از محل اعتبارات ملی و مشارکت خیران در حال ساخت می باشد که در آبان ماه تحویل آموزش و پرورش خواهند شد.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا