پیشرفت ۸۰ درصدی طرح ساماندهی میدان شهر ری

تهران بزرگ -تیراژ نیوز – معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهرتهران از پیشرفت ۸۰ درصدی در ساماندهی و ارتقای کیفی میدان شهر ری و ۸۵ درصدی در صحن جلوخان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.

به گزارش تیراژ نیوز  از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، علی صارمی روز دوشنبه با اشاره به اجرای عملیات ساماندهی، کف‌سازی و ارتقای کیفی میدان شهر ری و صحن جلو خان در حرم عبدالعظیم حسنی افزود: بازآفرینی و بازپیرایی میدان شهرری را به عنوان یک کارویژه‌ در دستور کار داریم و از ابتدای سال ۱۴۰۱ این طرح در ۲ فاز اجرایی مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: فاز اول مربوط به خود میدان و المان داخل آن است که عملیات اجرایی در بخش کف‌سازی و ارتقای کیفی میدان با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

به گفته صارمی، ارتقای کیفی صحن جلو خان در حرم عبدالعظیم حسنی نیز از دیگر برنامه‌های عمرانی سازمان زیباسازی است که ۸۵ درصد پیشرفت داشته است .

احداث آبنما در میدان شهرداری از دیگر عملیات‌ این پروژه در مجاورت حرم عبدالعظیم حسنی و همچنین طرح پیاده راه از میدان ساعی تا میدان مدرس است که توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در حال اجرا است.

همزمان با هفته ملی دیابت طرح‌های فرهنگی با عنوان «حال خوب زندگی و حال خوب ساختنی است» توسط سازمان زیباسازی در فضای تبلیغاتی پایتخت اکران شد.

در این طرح‌های این پویش فرهنگی از توصیه‌های پزشکی با جملاتی همچون «با اصلاح شیوه زندگی به دیابت نه بگوییم، حال خوب ساختنی است»، «از پُرخوری پرهیز کنیم، حال خوب ساختنی است»، «به فست فودها نه بگوییم» در فضای تبلیغاتی پایتخت اکران شده‌ است.

 

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا