فعالیت ویژه میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به مناسبت یلدا

تهران بزرگ -تیراژ نیوز – مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه این مراکز در آستانه شب یلدا به صورت ویژه و تمام وقت در خدمت شهروندان هستند، گفت: به مناسبت شب یلدا، آجیل شور به قیمت ۳۲۶ هزار تومان و آجیل مخلوط شیرین با قیمت ۳۲۱ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

ایوب فصاحت روز سه‌شنبه اظهار کرد: هر کیلوگرم آجیل مخلوط چهار مغز با ۲۵ درصد پسته احمد آقایی، ۲۵ درصد مغز فندق شور، ۲۵ درصد مغز بادام شور و ۲۵ درصد بادام هندی شور به قیمت ۵۷۴ هزار تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در سطح میادین و بازارهای میوه و تره بار نداریم، گف: شهروندان می‌توانند مایحتاج یلدایی خود را با خیالی آسوده و با قیمت مناسب از این مراکز تهیه کنند.

فصاحت افزود: همه محصولات با کیفیت مناسب عرضه می‌شود و هیچ نگرانی برای تأمین بازار شب یلدا وجود ندارد.

 

افزایش عرضه مواد پروتئینی

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران همچنین از آمادگی افزایش توزیع مواد پروتئینی (گوشت قرمز و سفید) به مناسبت شب یلدا خبر داد.

وی در خصوص ساعت کاری میادین و بازارها در آستانه شب یلدا اضافه کرد: ساعت میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه شب یلدا افزایش پیدا می‌کند و شهروندان می‌توانند در ساعات بیشتری برای خرید مراجعه کنند.

 

استقرار ناظران در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران درخصوص نظارت بر میادین و بازارها نیز یادآور شد: ناظران این سازمان به صورت محسوس و غیرمحسوس بر کیفیت و قیمت محصولات نظارت دارند و شهروندان می‌توانند به صورت حضوری در صورت بروز مشکل به این افراد مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه شماره تلفن ۱۳۷ نیز آماده دریافت شکایت شهروندان است، تاکید کرد: برای هر غرفه بارکدی تهیه شده و شهروندان می‌توانند نظرات خود را به صورت آنی برای ما ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه شب یلدا را در جمع خانواده و دوستان خود برگزار کنند.

هم اکنون حدود ۳۰۰ میدان و بازارچه میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا