چمران: زاکانی به چین می‌رود/ بررسی متمم ۳۲۰ هزار میلیارد ریالی بودجه شهرداری

تهران بزرگ – تیراژ نیو ز – رییس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام خبر سفر دوباره شهردار تهران به پکن برای تبدیل تفاهمنامه های سفر قبلی به توافقنامه، گفت: متمم بودجه امسال شهرداری تهران، مبلغ ۳۲۰ هزار میلیارد ریال است که امروز برای تصویب به صحن شورا ارائه می‌شود.

مهدی چمران روز یکشنبه در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگاران گفت: شهردار در دویست و هشتمین جلسه شورای شهر حضور پیدا می‌کند و گزارشی از افتتاح ها و شنبه‌های امید و افتخار در سال گذشته ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین زاکانی متمم بودجه امسال را به شورا ارائه می‌دهد و اگر این آمادگی وجود داشته باشد، بودجه سال آینده شهرداری هم بررسی خواهد شد و از سوی دیگر چهار حسابرسی در دستور کار امروز شورا قرار دارد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در مورد اتوبوس‌های ورودی به ناوگان حمل و نقل پایتخت هم گفت: تعداد دقیق را نمی‌دانم اما تعدادی اتوبوس که تعمیر شده به ناوگان اضافه شده و تا روزهای آینده چند دستگاه اتوبوس وارداتی نیز به صورت آزمایشی وارد خطوط می‌شود تا عملکردشان مورد بررسی قرار گیرد.

سفر دوباره زاکانی به پکن

چمران با بیان اینکه شهردار تهران برای تکمیل این قراردادها تا اواخر هفته به چین سفر می‌کند، افزود: قراردادهای مترو منعقد و نهایی شده اما بقیه تفاهم نامه بوده که برای انعقاد قراردادها، شهردار به چین می‌رود.

وی یادآور شد: ۲ هزار دستگاه اتوبوس که به پیشنهاد وزارت صمت برقی خواهد بود قرار است به ناوگان تهران اضافه شود، این قرارداد طبق قانون با کمک دولت انجام می‌شود و البته کلانشهرهای دیگر برای واردات باید خودشان قرارداد ببندند.

 

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا