رکورد آسفالت ریزی در تهران/ احداث زیرگذر روبروی بوستان گفت وگو

تهران بزرگ -تیراژ نیوز – معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: رکورد آسفالت ریزی در شهر تهران با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن در سال‌جاری زده شد.

هادی حق بین روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران، افزود: امسال اقدامات گسترده‌ای در حوزه فنی و عمرانی داشتیم و برای اولین بار رکورد یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن آسفالت ریزی را در شهر تهران زدیم که مورد توجه مردم قرار گرفت و برای سال آینده هم همین میزان را پیش بینی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ۱۸ تقاطع در بخش اجرا، اصلاح و تکمیل در دست ساخت داشتیم که تا به امروز ۱۴ تقاطع بهره برداری شده و تا پایان سال قطعا چهار تقاطع دیگر هم افتتاح می‌شود.

به گفته حق بین، در بحث مقاوم سازی پل‌ها هفت پل در دستور کار بود که کار عمرانی و فنی همه آنها انجام شد.

 

وی ادامه داد: در بحث کلان پروژه ۲ بزرگراه در حال اجراست که تا پایان سال آینده تکمیل می‌شود که یکی ادامه بزرگراه یادگار امام بود که کریدوری بسیار مهم است.

حق بین اضافه کرد: همچنین فاز نخست بزرگراه شهید شوشتری در حال اجراست که آن هم سال آینده افتتاح می‌شود.

معاون شهردار تهران افزود: یک پارکینگ طبقاتی در منطقه ۱۵ را تا یک ماه آینده تحویل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران می‌دهیم و خانه بلدیه یا خانه شهر را تا اواسط سال بعد تکمیل می‌کنیم.

وی در مورد زیرگذر گیشا به سمت کوی نصر هم گفت: به دلیل حقوق مکتسبه ای که برای مغازه‌داران ایجاد می‌کرد با احداث یک زیرگذر جنوب به جنوب روبروی بوستان گفت وگو این موضوع را جبران می‌کنیم که عملیات احداث آن نیز آغاز شده و ظرف ۶ ماه آینده این پروژه تحویل مردم می‌شود.

 

 

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا