مسابقات هاکی بانوان تهران یادواره شهیدان عدالت فر و یاخچی بکلو برگزار شد.

مسابقات چند جانبه هاكى بانوان يادواره شهيدان والا مقام ولى اله عدالت فر و میر ناصر یاخچی بکلو به مناسبت دهه مبارك فجر در ورامين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هيات هاكى استان تهران، مسابقات در روز شنبه ٢٩ بهمن ماه ۱۴۰۱، با حضور ٤ تيم برگزار شد كه در پايان رقابت های نزدیک در اين مسابقات که با حضور تیم‌های قدرتمند و تماشاچیان پرشور برگزار گردید که تیم‌های قهرمان مشخص شدند.
در این دوره از مسابقات تیم های برتر مشخص گردند.
مقام اول: تيم هیات هاکی تهران
مقام دوم: تيم تاو تهران
مقام سوم: تيم ورامين

گفتنی است،احکام قهرمانی باحضور رستمى رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين، عاطفه رحيم بخش نايب رييس استان، سحر جويا رييس هيات هاكى شهرستان ورامين و نظری مسئول فرهنگی شهرداری ورامین به تيم هاى برتر اهدا شد.
رباطی رییس هیئت هاکی استان تهران در گفت و گویی اظهار کرد : هدف ما در برگزاری این مسابقات شناسایی استعدادهای برتر برای معرفی و راهیابی به تیم ملی هاکی سالنی است که با توجه به نتیجه درخشان هاکی بازان در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی و کسب مقام سوم جهان، مطمئنا آینده ی روشنی پیش روی ورزشکاران هاکی است .
وی افزود: رشته هاکی در سراسر کشور به خصوص استان تهران مظلوم واقع شده و از مسئولین ورزشی و صاحبان صنایع کشور انتظار می رود، حمایت های همه جانبه را از استعدادهای هاکی کشور دریغ نکنند.

در ادامه شیری دبیر آموزش فدراسیون و دبیر هیات هاکی استان تهران افزود : حمایت های خیرین ورزشی که در راستای پیشبرد اهداف ورزش و کمک به جامعه ورزش کشور بخصوص هاکی این ورزش اصیل و کهن کشور همواره نقش بسزایی ایفا کردند تشکر و قدردانی کرد و از خیرین دلسوز آقایان مهدی سلطان زاده، میر نصراله یاخچی بکلو و دکتر حمید عدالت فر همچنین تلاش هیات هاکی شهرستان ورامین، که این مسابقات را به بهترین شکل و کیفیت برگزار کردند قدردانی کرد.
در پایان از تیم‌های برتر با اهدا لوح و جوایز تقدیر بعمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا