۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال در بازرسی از یک کارگاه خبر داد.

به گزارش تیراژ  نیوز و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی روز چهارشنبه افزود: در راستای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، سرکشی به انبارها و شرکت های تولیدی و صنعتی(مصرف‌کنندگان عمده سوخت) در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با هماهنگی مرجع قضائی اکیپ مشترکی از مأموران پلیس و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره صمت به یکی از کارگاه‌های تولیدی اطراف اصفهان اعزام و در بازدید از محل مقدار ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشاره به این که ارزش سوخت کشف شده ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

این مقام انتظامی، مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی را از اولویت‌های پلیس در راستای حفظ سرمایه‌های ملی کشور عنوان کرد و از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اعمال محدودیت ترافیکی برای رژه هفته دفاع مقدس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی اجرای مراسم رژه آغاز “هفته دفاع مقدس” در روز ۳۱ شهریور در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این محدودیت ها در راستای رفاه حال شهروندان در اطراف محل برگزاری مراسم انجام می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی‌ افزود: از ساعت یک بامداد روز جمعه ۳۱ شهریور توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر خیابان‌های آزادگان، امام سجاد(ع) و روبه‌روی گلستان شهدا ممنوع است و در صورت توقف، این خودروها توسط یدک‌کش به خیابان‌های مجاور انتقال داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت ۶ صبح روز یاد شده تردد و توقف وسایط نقلیه در کلیه معابر منتهی به سمت محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت رمپ‌های خروجی شماره ۱ و۲ بزرگراه همت، تقاطع امام سجاد(ع)- سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع‌های سعادت‌آباد- فرایبورگ، شیخ صدوق -سعادت‌آباد و همچنین تقاطع فیض – رحیم ارباب به سمت میدان بسیج، ممنوع خواهد بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ممنوعیت ترددهای اعلامی شامل موتورسیکلت‌ها نیز می‌شود از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل خیابان‌های میر، خیابان آبشار و خیابان شیخ صدوق استفاده کنند.

 

کشف ۱۳۴ کیلوگرم تریاک در خور و بیابانک

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۳۴ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ سیدرضا علوی افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رشیدی در شهرستان خور و بیابانک حین کنترل جاده‌ها به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی در ادامه گفت: با متوقف شدن خودرو و بازدید دقیق ماموران، یکصد قوطی حاوی تریاک به میزان ۱۳۴ کیلوگرم از این خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی خور و بیابانک افزود: خودروی مزبور توقیف و متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا