کشف بالغ بر ۶۱ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات یگان تکاوری اصفهان

اصفهان-تیراژ نیو ز- معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۱ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی حین بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.

به گزارش تیراژ نیوز  و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ مهرداد فراشی روز شنبه گفت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل یکی از محورهای فرعی و خاکی به تردد یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران از این خودرو ۶۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۴۰ کیلو و۸۰۰ گرم تریاک و ۲۰ کیلو و۶۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی اصفهان افزود: راننده و سرنشین این خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

 

راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد در “هرند”

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی اصفهان از راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص اعتیاد در شهرستان هرند خبر داد .

سرهنگ رسول شفیع‌زاده افزود: در راستای سیاست‌های معاونت بهداشت، امداد و درمان فراجا مبنی بر تمرکززُدایی از ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مرکز استان، آزمایشگاه تشخیص اعتیاد در شهرستان هرند بهره‌برداری شد.

وی بیان داشت: این آزمایشگاه برای انجام معاینات گواهینامه رانندگی و صدور دفترچه‌ سلامت رانندگان با هدف خدمت رسانی مضاعف و دسترسی سریع و آسان مردم به اینگونه خدمات و تکریم ارباب رجوع راه‌اندازی شده است.

شفیع‌زاده با بیان اینکه اکنون فقط در مرکز استان یک واحد آزمایشگاه تشخیص اعتیاد مربوط به انجام معاینات گواهینامه و صدور دفترچه سلامت رانندگان خودروهای اتوبوس و کامیون فعال است، گفت: برابر برنامه پیش بینی شده در نظر است آزمایشگاه‌های اعتیاد در آینده نزدیک در سه شهرستان فریدن، نجف‌آباد و شهرضا نیز راه‌اندازی شود.

 

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده انتظامی اصفهان از دستگیری ۱۲ نفر از اراذل و اوباش در راستای اجرای طرح انتظام بخشی به حاشیه زاینده‌رود، پل های تاریخی و تفرُجگاه‌های این شهرستان در مدت ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: بمنظور ارتقاء سطح امنیت عمومی در نقاط جُرم‌خیز،آلوده و پیشگیری از گسترش کانون‌های جُرم، طرح انتظام بخشی طول حاشیه زاینده‌رود، پل‌های تاریخی، پارک‌ها و تفرُجگاه‌های شهرستان اصفهان ظرف ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح هشت سارق، ۱۲ نفر از اراذل و اوباش، پنج مزاحم نوامیس مردم و ۶ معتاد مُتجاهر دستگیر شدند و ۲۵ تیغه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱ دستگاه خودروی مُتخلف در قالب اجرای این طرح خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی تحویل شدند.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا