موحدی مجد :
کمبود نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات عوامل اصلی نابسامانی در جمع آوری زباله شهر کرمانشاه

محمد موحدی مجد مدیر کل هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری کرمانشاه در گفت گوی اختصاصی با تیراژ نیوز اظهار کرد : در بحث جمع آوری زباله سطح شهر کرمانشاه همواره با کمبود مخازن زباله مواجه هستیم به گونه ای که در هر منطقه ۲۰ الی۱۰۰ مخزن زباله کمبود داریم .
وی افزود : برای جبران کمبودها دو برنامه وجود دارد ۱_تعمیرات مخازن ۲_خرید مخزن زباله، لذا با توجه به اینکه خرید مخزن زمانبر می باشد برای از دست ندادن فرصت ها تعمیرات مخازن را شروع کردیم متاسفانه ما هر ساله بر اساس بسیاری از دلایل همچون سرقت مخازن ،سرقت چرخ مخزن ها ،آتش سوزی توسط معتادین و ….
دچار کمبود مخازن زباله می شویم.

مدیر کل هماهنگی ونظارت بر خدمات شهری، کرمانشاه تصریح کرد : عمده کمبود مخازن زباله شهر کرمانشاه در مناطق ۳ و ۷ می باشد در برخی مناطق نیز تعداد محدودی اضافه کردیم که تا کنون جوابگو نبوده است .
موحدی گفت : جمع آوری زباله در شهر کرمانشاه در سه شیفت صبح،عصر و شب انجام می شود که در راستای خدمت رسانی به مردم ۴۰ دستگاه حمل زباله فعالیت می کنند که عموما و بطور طبیعی ۱۰ دستگاه همیشه در حال فرسودگی هستند ویکی از علل عمده مشکلات جمع آوری زباله در شهر کرمانشاه همواره کمبود راننده وماشین آلات فرسوده نیز می باشد که با همکاری شورای شهر ، بکارگیری چندین راننده و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای نوسازی ناوگان جمع آوری زباله، امیدواریم در پروسه ۵ ساله کل ناوگان حمل زباله تجهیز شود .

موحدی مجد در پایان گفت : شهروندان کرمانشاهی روزانه 750 تن زباله تولید می کنند که از این مقدار 600 تن توسط شهرداری جمع آوری می شود ، 50 تن  نیز مربوط به مسکن مهرها  می باشد که توسط پیمانکاران انجام می شود و 100 تن باقی مانده، زباله هایی طلایی نام دارد که توسط زباله گردها جمع آ وری می شود .

دبیر:فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا