دیدار چهره به چهره رئیس پلیس استان  کرمانشاه با مردم


 

کرمانشاه – تیراژ نیوز  فرمانده انتظامی استان در حالی یکی دیگر از ملاقات های مردمی خود را پشت سرگذاشت که اهتمام خاصی برای حل مشکل شهروندان کرمانشاهی داشت و در پایان این ملاقات 3 ساعته، بیش از 100 نفر از مراجعه کنندگان عموما با رضایت کامل و لبخندی بر لب محل ملاقات با سردار حاجیان را ترک کردند.

به گزارش تیراژ نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، مجتمع خدماتی رفاهی پردیس انتظامی استان در بیست و دومین روز آبان 1402 میزبان تعداد زیادی از شهروندان کرمانشاهی بود که قصد دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه را داشتند بلکه با درایت و مساعدت وی گره از مشکلشان گشوده شود.

افراد متقاضی ملاقات با سردار حاجیان یک به یک طبق وقت قبلی که به آن ها داده شده بود با عالیترین مقام انتظامی استان به صورت چهره به چهره دیدار و نامه ای که از پیش تهیه کرده بودند را به وی تقدیم می کردند تا دستور لازم برای رفع مشکلشان داده شود.

در میان تقاضای شهروندانی که این هفته با سردار حاجیان ملاقات داشتند از تقاضا برای دستگیری سارقان منزل تا درخواست دریافت تسهیلات قرض الحسنه و کمک های بلاعوض و همچنین انتقال فرزند سرباز به شهر محل سکونت وجود داشت.

حل مشکل گزینشی برای استخدام در مجموعه فراجا، بخشش و یا تخفیف حق پارکینگ و در خواست معافیت از خدمت از دیگر تقاضای مردم در دیدار با رئیس پلیس استان کرمانشاه بود.

سردار حاجیان پس از شنیدن درخواست های شهروندان دستورات لازم برای رفع مشکل آن ها را برابر ضوابط و مقررات صادر و به روسای پلیس های تخصصی و معاونان دستور رسیدگی فوری تا حصول نتیجه را صادر می کرد.

در حاشیه دیدار مردمی رئیس پلیس کرمانشاه، فرصتی فراهم شد تا تعدادی از کارکنان انتظامی هم ضمن ملاقات با فرمانده به بیان مشکلات و درخواست های خود بپردازند.

انتقال و جابه جایی محل خدمت، درخواست تسهیلات و کمک های بلاعوض، تقاضا برای تغییر رسته و شغل، در خواست برای بازنشستگی پیش از موعد و تقاضای سربازان وظیفه برای انتقال به شهر محل سکونت خود بیشترین فراوانی را در میان درخواست های کارکنان تشکیل می داد.

عالی ترین مقام انتظامی کرمانشاه پس از شنیدن درخواست های همکاران، برابر قانون درصدد رفع مشکلات و برآورده کردن تقاضای آنان برآمد تا این دسته از همکاران هم امیدوارانه و با رضایتمندی محل ملاقات را ترک کنند.

صبوری و متانت فرمانده در مقابل شهروندانی که برای حل مشکلاشان به وی مراجعه می کردند، یکی از نکات حائز اهمیت در دیدارهای مردمی سردار حاجیان بود، بیش از 3 ساعت ملاقات مردمی هم رئیس پلیس کرمانشاه را خسته نکرد تا بیش از 100 نفر از شهروندان با لبخند رضایت بر لب محل ملاقات را ترک کنند.

بی شک همین خوشرویی فرمانده، احترامی که برای مردم نه در حرف بلکه در عمل قائل است و جدیت و سماجت وی برای رفع مشکل شهروندان شرایطی فراهم کرده که هر هفته بر تعداد ملاقات کنندگان وی افزوده شود، افزایشی که البته هیچگاه سردار حاجیان را خسته نکرده است تا بتوان به جرائت وی را جزو مردمی ترین فرماندهان فراجا دانست.

برخورد حکیمانه فرمانده انتظامی کرمانشاه یقینا می تواند الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از مدیران استان باشد تا با الگو برداری از رفتار وی در مواجهه با اقشار مختلف مردم بتوانند بهترین اثرگذاری و گره گشایی را داشته باشند.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا