فتاح مومنه مسئول امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه
باید رسانه های استان محروم کرمانشاه دیده شوند

پایگاه خبری- تحلیلی تیراژ نیوز -تهران            خبرنگاران و مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در نمایشگاه رسانه های ایران حضور یافتند

گروه خبر – فاطمه خورشیدی نیا ، فتاح مومنه مسئول امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در نمایشگاه رسانه‌های ایران که ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند در مصلی امام خمینی برگزار شد ،در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار روز برتر ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران اظهار کرد: من از استانی آمده ایم که ۱۱۳۶ بار بمباران شده است و ۱۰هزار شهید تقدیم انقلاب نموده است .

وی افزود: کرمانشاه شهر مظلومی نیست بلکه استان محرومی است این استان با بیش از ۳۰۰ رسانه ی مجوز دار از کمترین امکانات به عنوان یک کلانشهر محروم است .

مومنه تصریح کرد : در هشت سال دفاع مقدس پلاک دلاوری و،پهلوانی ،قهرمانی و شهادت به گردن آویختیم اما مسئولین عزیز ، توجه داشته باشید  هم اکنون استان محروم من پلاک بیکاری بر گردن آویخته است .

وی خطاب به مسئولین ارشد رسانه و مطبوعات کشور اظهار کرد : هم اکنون زمان جنگ نرم است و بسیاری از رسانه‌های استان کرمانشاه در وضعیت اقتصادی نامطلوبی به سر

می‌برند و این درحالی است که آنسوی مرزها رسانه های بسیاری با امکانات و تجهیزات مناسب منتظر فرصتی برای تخریب افکار عمومی هستند لذا باید رسانه های استان محروم کرمانشاه دیده شوند و در این راه حمایت همه جانبه پایتخت نشینان را میطلبیم.

وی در پایان گفت: امروز از جناب آقای سعادت که شناسنامه پر افتخار مطبوعات کرمانشاه است تقدیر می‌شود و بنده بر خود لازم می‌دانم این مطلب را به عرض برسانم که روزنامه باختر تنها روزنامه ای است ،طی ۳۵ سال متوقف نشده است و هم چنان از پیشکسوتان رسانه ای استان کرمانشاه محسوب می‌شود .

 

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا