فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد
ثبت ۳۶هزار سرقت در غرب استان تهران؛ کشفیات به ۶۱ درصد رسید

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: آمار کشف کالای سرقتی در این محدوده از تهران در چهار ماه گذشته به ۶۱ درصد رسیده است و ۹هزار ۲۴۹ سارق در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش تیراژ نیوز ، سردار کیومرث عزیزی روز شنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه توضیح داد: مأمورین پلیس با خدمت شبانه روزی بیش از پیش در دسترس مردم قرار دارند و تمام توان خود را به کار می گیریم تا با حضور فیزیکی و معنوی، امنیت مردم را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۱ باند مواد مخدر در چهارماه گذشته متلاشی شده است، گفت: بیش از ۳۶ هزار سرقت در غرب استان رخ داده است که ۶۱ درصد کشفیات سرقت و دستگیری ۹ هزار ۲۴۹ سارق در این رابطه ثبت شده است که این امر مهم تلاش پلیس را در این حوزه نشان می دهد.

بیش از ۳۶ هزار سرقت در غرب استان رخ داده است که ۶۱ درصد کشفیات سرقت و دستگیری ۹ هزار ۲۴۹ سارق در این رابطه ثبت شده استسردار عزیزی به رشد هشت درصدی پاسخگویی با سامانه ۱۱۰ نسبت به چهار ماهه سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۷۱ مورد از تماس ها با ۱۱۰ منجر به عملیات پلیسی شده است که رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به تماس هفت هزار شهروند با سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و گفت: ۱۴ هزار و ۶۹ مورد تصادف در غرب استان ثبت و تصادفات فوتی ۹۲ مورد بوده است که کاهش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۵۷ درصدی دستگیری اراذل و اوباش

عزیزی به رشد دستگیری ۵۷ درصدی اراذل و اوباش در چهار ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران کشف شده است که رشد ۵۸ درصدی کشف مواد مخدر را نشان می‌دهد و در همین رابطه ۵۹۸۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده اند.

وی به جمع آوری ۳۸۳۴ معتاد متجاهر در شهرستان‌های غرب استان تهران اشاره و تصریح کرد: در رابطه با جمع آوری معتادین متجاهر ۱۵ درصد کاهش داریم که سازمان‌ها آمادگی پذیرش را ندارند که از مهمترین دغدغه های مردم است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به ثبت یک هزار و ۱۲۸ پرونده جرایم سایبری اشاره کرد و گفت: ۴۷ درصد کشفیات جرایم سایبری در سالجاری رشد داشته که منجر به دستگیری ۱۳۳ نفر در این حوزه شده است.

کشف بیش از سه هزار میلیارد کالای قاچاق

وی در ادامه ابراز داشت: سه هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در چهار ماه گذشته کشف شده است که رشد ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد و منجر به تشکیل ۳۴۴ پرونده و دستگیری ۴۰۹ متهم شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به صدور پلاک ۳۱ هزار وسیله نقلیه اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۸ هزار گواهینامه در غرب استان تهران صادر شده است.

عزیزی خاطرنشان کرد: ۳۵ هزار ۲۵۰ مورد بازدید توسط پلیس از اصناف انجام و ۸۵۲۰ مورد اخطار پلمب به صنوع ارائه و ۲۵۶۰ صنف متخلف پلمب شده است.

دبیر: فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا