بررسی روند خدمت رسانی به مردم / تاکید بر آماده سازی شرایط استمرار آموزش دانش آموزان

ورود معاون عمرانی وزیر‌آموزش و پرورش به شهرستان خوی؛

بررسی روند خدمت رسانی به مردم / تاکید بر آماده سازی شرایط استمرار آموزش دانش آموزان


حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور جهت بررسی روند خدمت رسانی به مدارس و محیط های یادگیری شهرستان خوی وارد این منطقه شد.
بررسی روند خدمت رسانی به مردم / تاکید بر آماده سازی شرایط استمرار آموزش دانش آموزان

به گزارش  تیراژ نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی  سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛  حمیدرضا خان محمدی معاون عمرانی وزیر و رئیس این سازمان شامگاه پنج شنبه 13 بهمن وارد استان آذربایجان غربی شد. وی صبح امروز جمعه 14 بهمن جهت بررسی روند خدمت رسانی به مدارس و محیط های یادگیری شهرستان خوی وارد این منطقه شد.

تجدید میثاق با شهدا

خان محمدی در بدو ورود وارد گلزار شهدای شهرستان خوی شد و در طلیعه دهه فجر انقلاب با آرمان های حضرت امام و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد.

وی در ادامه از اماکن آسیب دیده از زمین لرزه اخیر شهرستان خوی بازدید نمود.

بازدید از کمپ اسکان موقت

کمپ اسکان موقت آسیب دیدگان از زمین لرزه نخستین جایی بود که خان محمدی حضور یافت،وی ضمن بررسی  روند کمک رسانی به مردم ، از مسئولین آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان خواست در ایجاد آرامش و آسایش اولیه برای مردم از هیچ  کمکی دریغ ننمایند.

بازدید از دانشگاه

خان محمدی در ادامه وارد دانشگاه فرهنگیان شهرستان خوی شد و از بخش های آسیب دیده دانشگاه به خصوص خوابگاه های دانشجو معلمان بازدید کرد. وی با اشاره به ماموریت مهم دانشگاه در تربیت معلم دستگاه تعلیم و تربیت افزود: شاید مهم ترین جایی که باید سریع تر بازسازی شود دانشگاه باشد چرا که معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش در این فضا تربیت می شوند.

بازدید از مدارس 

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه از برخی مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی بازدید نمود و گفت :

در بررسی های اولیه انجام  شده از مجموع 88 مدرسه که تحت تاثیر کانون اصلی زلزله بود فقط 5 مدرسه با مشکل جدی مواجه شده که باید تخریب و بازسازی شود.

وی در خصوص زمان شروع کار بازسازی گفت : باید با حضور تیم تخصصی گزارش نهایی ارائه شود و ارزیابی کامل و دقیق صورت پذیرد که انشالله تا پایان هفته آتی این اتفاق خواهد افتاد وبا تامین اعتبار لازم از محل های مختلف در روند باز سازی و نوساری مدارس اقدام خواهد شد.

معاون وزیر بر برنامه ریزی لازم بر عدم اختلال در روند یادگیری دانش آموزان تصریح کرد و گفت: باید تلاش کنیم روند آموزش دانش آموزان متوقف نشود ، اصل بر این است نخستین جایی که باید فعالیت رسمی خود را شروع نماید مدرسه باشد، در این خصوص توصیه های لازم انجام شد و ستاد نیز  آمادگی هرگونه خدمت رسانی را  دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا